pátek 17. července 2015

Multitasking

At uz je clovek zacatecnik nebo uz cvici nejakou tu dobu, porad se musi soustredit na milion faktoru najednou, dychani, technika, zpevnit tohle, povolit tamto, spravny moment, kdy nahodit v ten spravny moment a nakonec si ma do toho pocitat nejen serie, ale dopocitat se spravne k jednotlivym opakovanim, tak to da docela praci, tentokrat muj infokoutek poskytne nekolik hodne zrejmych rad, ale je to neco, s cim se mi nemuze stat, ze bych neco vynechal a tim padem nejel podle planu.

Jednotlive pocitani opakovani mne vetsinou zradi u poctu nad deset. Na to jaky jsem inzenyr si obcas pripadnu jako idiot, kdyz mi ty pocty nesedi. Ale vzdyt s touhle metrikou zapasi i treneri bootcampu pri klicich na pocitani a jejich jeden, dva, tri, tri, tri.. nebo kdyz nekdo tvrdi, ze bude pracovat na 130 %. Prvni trik, diky kteremu se vyhybam podobnym chybam je zatinani jednotlivych prstu, coz lze snad u vseho at uz je to klik, swing nebo jiny cvik, kde se obvykle dostanu do oboru dvoucifernych prirozenych cisel. (Pak uz je jen na cloveku urcit si, ktery prst odpovida kteremu numeru). Kdyz i toto selze a prijde moment zatmeni, tak nezbyva nic jineho nez mrknout na hodiny a odhadnout, kde tak clovek muze byt.

Serie se mi vetsinou pocitaji jednoduse, bud je mam nastavene casovym intervalem v nejake chytre aplikaci, nebo podle kaluze potu, podle poctu stop rukou od vzperacskeho koksu a nebo mi to povi sparring. Nejvic asi pouzivam aplikace Gymboss OS a Counfinite.

priklad Counfinite a zaznam jednoho z poslednich treningu. Lze aplikovat i na mimosportovni aktivity

Momentalne podstupuji 4 silove treningy tydne, omezil jsem hyreni a ve volnm case swinguju, takze mam zase 91,5kg coz je o 2,5 za par tydnu dole. Hura, zese se to hybe. Ale vzhledem k blizicimu se ctvrtmaratonu, budu muset jeste neco ubrat, protoze s timhle se na kocicich hlavach behat neda. Taky jsem si rekl, ze v ramci sporthacku bych mel chodit casteji ven, at si zvyknu na boty. Nejsem hipik, ale v domaci kancelari se bez nich obejdu.

A jak se pripravujete na beh nebehanim vy?

----
Log:
17/7 Bench 3/3/2 87/92/97kg jak nic. Vazne jsem necekal, ze to nekdy nastane


0 komentářů:

Okomentovat