pátek 5. února 2016

Nebezec je trochu kripl (rehabilitovanej)

Nebudu se tady prezentovat fotkou nasledku sveho urazu, protoze se mi vzdycky ty podlitiny, boule a jiny nechutarny eklujou, ale jsem ted tak trochu kripl. Ano, nejen, ze jsem se naplno vratil ke vzpirani, ale kazde nedele misto caje o pate travim saturninovskym jiu jitsu. Rozhodne nikdy neodmitnu oddil, ktery tak duverne znam, a tak muj navrat po letech byl trochu v bezeckem stylu..

Vsak to znate, lide, kteri pred tim nebehali, zacnou s behanim, zalozi se novy blog, kazdy den jsou socialni site zahlcene fotkami a hashtagy, vsechno jsou je jen slunicko a duha (ani jedno z tech slov mi neslo poradne pres prsty) a tak nekdy den 5-6 prijde prvni bolest v koleni, zada, ale urcite se vse spravi. No a pak uz jen rehabilitace, doktor doporuci to 6 tydnu nezatezovat a aktivita vesele upada v zapomneni.

Tak takhle to u mne nebylo, klasicky jsem si to uhnal pri nacviku kontaktnich technik. Domu jsem se jeste dobelhal, ale druhy den uz jsem nechodil. Trochu mne to nazlobilo, protoze bylo jasne, ze prijdu o nekolik treningu v Arene a permici ja chci maximalne vytezit. Takze ted prisla doba analyzovani a planovani. Kdybych to mel nechat nejakou dobu odpocivat, rozhodne bych byl vic nabruceny nez kdyz mne do prace pozvou na snidani a nezbyde na mne ani kobliha. A jelikoz podle sveho twitteru doktor jsem, tak jsem si predepsal rehab.

Jak nejeden chytry muz kdysi napsal, pohyb leci. Kdyz neslo chodit do drepu, zameril jsem se prvne na chuzi po spickach a vypady. Lehce. Po nekolika dnech se situace zlepsila natolik, ze byl cas na pohyb na opacnou stranu a zacit s tim krouzit. Moc adrenalinu v tom nehledejte, takze tl;dr - i pres nektera uskali uz je to vicemene vporadku a pristi tyden uz do toho zas vlitnu naplno.

A z moci "kazdy ma pravo na nazor" vam doporucuju, kdyz se vam neco pokazi (az na zlomeninu), rozhybavat, posilovat a nenastupovat do cyklu: uraz -> odpocivat x tydnu -> navrat k plnemu cviceni -> uraz..

Jeste jeden takovy poznatek o tom, jak cas je nesmlouvavy. Od doby, co jsem posledne mel kimono s paskem na sobe uteklo 4 roky siloveho treningu, urazu nohy a zlepseni ve vareni. A take 4 roky, co jsem mel naposledy pasek na sobe (vlevo) az jsem si musel skocit koupit novy.


Vsichni treneri ho nenavidi, vyrazna zmena! Jiz behem peti minut si stacil uvazat mnohem delsi pasek.

0 komentářů:

Okomentovat